Кока-Кола пуска на българския пазар функционална напитка на основата на вода, обогатена с минерали - Aquarius Water+. От бранда обясняват, че продуктът е създаден "в подкрепа на активния начин на живот на поколение, което иска да постига успехи и да се наслаждава пълноценно на живота".
Напитката се предлага в два варианта - Aquarius Water+ с вкус на лимон и обогатен с цинк, който подпомага нормалната функция на имунната система, и Aquarius Water+ с вкус на червен портокал и обогатен с магнезий, който допринася за намаляване на умората и отпадналостта.
Една бутилка от 400 ml Aquarius Water+ покрива 30% от препоръчителния дневен прием за всеки от двата минерала и съдържа 14 kcal/100 ml.
"Ние непрекъснато разчитаме на проучвания и създаваме нови рецепти и продукти. Те се разработват в нашите иновационни центрове, за да можем да предлагаме на потребителите продукти, които отговарят на новите вкусове и промените в начина им на живот", обяснява Ирина Михайлова, Старши бранд мениджър "Негазирани напитки" в Кока-Кола България.
Тя посочва, че Aquarius Water+ е важна част от стратегията за развитие на компанията през 2021 г. и една от иновациите, които да позволят задоволяването на динамично променящите се потребности и очаквания на потребителите.
Aquarius Water+ е с натурални вкусове и малко калории. Новата гама е предназначена за моментите, когато очакванията към напитката са по-високи - да е освежаваща и хидратираща като вода, но с много повече в нея.
"Напитката е вдъхновена от поколението, фокусирано върху постиженията - тъй като всеки вариант съдържа различен основен минерал, необходим в забързаното ни ежедневие", допълва Ирина Михайлова.
Aquarius Water+ вече е достъпен на пазарите в Централна и Източна Европа. Пускането на продукта в България също вече е факт като зареждането на търговската мрежа ще стане поетапно.