Неведнъж Княжеската градина в София е ставала център за атракции, но рядко те са били организирани около послание, над което си струва да се замисляме всеки ден.
Ето защо светлинният спектакъл с дронове на dm беше различен.
С впечатляващо представление в небето над София компанията обяви старта на новата си кампания "Това съм аз", която започна на 8 януари.
Събралите се в Княжеската градина в столицата видяха как над 100 дрона изрисуваха поредица от фигури, обединени от една тема - да приемаме себе си и другите такива, каквито сме.
Светлинното шоу беше предшествано от разговор за това в студиото на dmLIVE - предаването за пазаруване на живо на dm, което се излъчва ексклузивно в Моят dm-App.
През приложението зрителите можеха да гледат участията на специално поканените от dm гости и да наблюдават за финал светлинния спектакъл с дронове в Княжеската градина от комфорта на дома си.
В живото предаване различни популярни в социалните мрежи личности споделиха какво ги прави неповторими и обясниха защо е важно човек да харесва това, което притежава по природа.
Известните онлайн лица разкриха и кои продукти от асортимента на dm България им помагат в малките ритуали в мисията да бъдат себе си.
За да сподели какво означава за него "Това съм аз", първи в студиото се включи професионалният гримьор Васил Костадинов със своята история за избор на професионално поприще напук на предразсъдъците, че обичайно мъжете не се свързват с декоративната козметика.
Васил не се е поколебал да преследва собствените си желания и благодарение на това днес се развива в професия, която истински обича и която определено му се отдава.
Съветът на гримьора към хората, които имат проблем със себе си, е да застанат пред огледалото, да се погледнат и на глас да кажат: "Това съм аз".
След него в dmLIVE се появи инструкторът по йога за лице Антоанета Илиева. За себе си тя казва, че преследва две житейски мисии. На професионалното поле се старае да помага на жените да прегърнат личната си красота и автентичност чрез холистична грижа за лицето и душата.
А у дома Антоанета се стреми да дава пример на двете си деца как да поддържат баланс между грижата за себе си и грижата за другите.
Съветът на инструктора по йога за лице - когато си обръщаме внимание и практикуваме любов към себе си, здравословният навик ще бъде изписан на лицето ни.
В предаването на dm видяхме и персоналния треньор Ваня Висарионова, която помага на жените да поддържат здравословна форма преди, по време и след бременността.
Тя определя себе си като динамичен и енергичен човек, който обича спорта. Тайната на Ваня е, че никога не се лишава от парченце шоколад, а нейният съвет за здраве и дълголетие - движение всеки ден.
След нея в инициативата на dm България се включи Анна Стойкова, или Анна Веганна, както повечето от нас я познаваме. Тя се описва като бохем по душа, който обожава здравословния начин на живот. За да вдъхновява и другите за него, Анна създава и споделя онлайн рецепти и моменти от своето всекидневие. Каква е тайната на ведрия ѝ поглед към живота? Всеки ден записва в дневника си по три неща, за които е благодарна. Затова нейният съвет е - ако искаме да имаме хубав ден, трябва да включим този момент в сутрешните си ритуали.
За успехите и неуспехите по пътя към един по-устойчив начин на живот разказва в своя блог Zero Waste Sofia Симона Стилиянова - следващият гост в dmLIVE, който беше поканен да сподели какво означава за него "Това съм аз". Симона обича природата и се стреми да допринася за ограничаване на негативното ни въздействие върху нея. Ако искаме да следваме примера й да намалим отпадъците си, ето няколко лесни начина да започнем - да си пазаруваме само необходимото, да избягваме бързата мода и продуктите за еднократна употреба и разделяме отпадъците си.
Сред участниците в dmLIVE се включи инфлуенсърът Ивана Александова, която определя себе си като жена, която с любов съчетава майчинството с мечтите си. Ивана е изградила свои малки традиции със сина си Флориан, които ѝ създават уют и позитивно настроение. Нейната тайна за живот, изпълнен с ценни моменти - любов към семейството и вдъхновение, почерпено от живота всеки ден.
С множеството споделени истории новата кампания на dm идва да покаже, че различните хора възприемат себе си и света по различен начин и за всеки "Това съм аз" има различно значение.
Важно е не само да не се притесняваме да изразяваме своята индивидуалност, но и да уважаваме чуждата, защото само така ще продължим да се радваме на шарения и изненадващ свят, в който живеем.
Рекламната кампания "Това съм аз" тръгва едновременно във всички 12 държави от групата на dm в Централна и Източна Европа. Тя е разработена и реализирана от виенската рекламна агенция DODO. #товасъмаз - какво означава това за мен? | dm България