Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

ЦСКА се похвали със "стратегическо партньорство в името на българския спорт"

Симеон Донев, старши директор Маркетинг в А1, и Магдалина Андреева, Маркетинг директор на ЦСКА.
Симеон Донев, старши директор Маркетинг в А1, и Магдалина Андреева, Маркетинг директор на ЦСКА.

ЦСКА и телекомът A1 подписаха спонсорски договор, похвалиха се "червените".

Логото на новия спонсор ще стои на гърба на фланелките над имената на футболистите.

Това означава, че ЦСКА ще играе с два спонсора на фланелките, като генералният - този на гърдите, остава букмейкърската фирма Winbet.

"Армейците" определят новия спонсорски договор като "стратегически" и "в името на българския спорт".

Новината идва само няколко дни, след като ЦСКА официално махна "тирето".

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
Тагове: цска, a1
 

Най-четените