Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Новият IQOS ILUMA идва в България с нова технология и без нужда от почистване

Новият IQOS ILUMA идва в България с нова технология и без нужда от почистване Снимка: Webcafe

IQOS ILUMA, най-новото устройство от портфолиото на Филип Морис България, идва в България през октомври.

В него е залегнала нова технология за нагряване на тютюн, която спестява на потребителите нуждата от редовно почистване на устройството.

Технологията носи името Smartcore Induction System. При нея тютюнът се нагрява посредством индукция чрез модул на намотка в холдъра, която създава магнитно поле и пренася енергия към фина метална пластинка, намираща се в консуматива (или т.нар. стик, ако предпочитате).

Т.е. в IQOS ILUMA няма нагряваща пластина в самия холдър, а метална пластина във всеки стик. Това позволява равномерно нагряване на тютюна вътре в стика. Самите стикове, които носят името TEREA, са затворени и от двете страни, благодарение на което няма тютюневи остатъци.

Какво означава това? Че за разлика от предните устройства на бранда, IQOS ILUMA не се нуждае от почистване.

На нашия пазар устройството ще се предлага в три варианта, всеки от които с новата технология за нагряване. Вариантите са на различни цени - от най-достъпен във финансово отношение вариант до най-скъпият, носещ името IQOS ILUMA Prime.

Как изглежда той? В Webcafe.bg направихме специално unboxing видео за вас преди премиерата на устройството:

Всички варианти ще се предлагат в няколко различни цвята, като Prime ще изкуши онези, които искат чрез устройството си да изразяват себе си, както се изразиха от Филип Морис България.

Това ще става посредством възможността за замяната на аксесоари по устройството, за да може визията му да бъде персонализирана по вкуса на притежателя.

IQOS ILUMA беше представен пред медиите на събитие в София, на което бяха посочени интересни данни и за българските потребители. Над 10 хиляди предварителни поръчки са били направени за устройството, а отвъд това стана ясно, че за най-скъпия вариант - IQOS ILUMA Prime, е имало толкова голям интерес, че се е наложило внасянето на допълнителни бройки.

Промените, залегнали в IQOS ILUMA, са базирани на обратна връзка от потребители на Филип Морис Интернешънъл, които ползват другите бездимни алтернативи на компанията, стана ясно на събитието.

Снимка: Webcafe

"Във Филип Морис Интернешънъл нашата цел е ясна - да предложим на пълнолетните пушачи свят, в който те успешно да заменят цигарите с научнообосновани бездимни алтернативи колкото е възможно по-бързо. С над 320 хиляди пълнолетни потребители на IQOS в България, вярваме, че IQOS ILUMA ще допринесе броят им да нарастне", коментира Томази Ди Джовани, вицепрезидент "Международни комуникации" в компанията.

Новите устройства ще се появят на българския пазар в началото на октомври. Ще се предлагат и специалните стикове, които се използват за тях - TEREA.

Добре познатите на потребителите HEETS не са подходящи за ползване с IQOS ILUMA, подчертаха от компанията.

Полина Нинова, ръководител "Търговски отдел" във Филип Морис България, отбеляза, че целта на бранда е устройството и стиковете за него да достигнат до всички краища на България. Увеличен е и броят служители във фирмените магазини из страната.

"Подобно на предишните устройства и IQOS ILUMA отделя средно 95% по-ниски концентрации на вредни вещества в сравнение с цигарите*", посочи Димитър Костов, ръководител "Маркетинг и потребителско преживяване" във Филип Морис България.

Тук става дума за намаление на 9 вещества в аерозола, с изключение на никотина, за сравнение с референтна цигара*.

"Научнообоснованите продукти движат пазара напред и това е добре за всички - за потребителите, за партньорите ни и за нас като компания и ако искаме да се развиваме, е добре да приемаме иновациите и да ги внедряваме по най-добрия възможен начин", коментира още Полина Нинова.

По думите на Демиан Пинтос, генералният мениджър на Филип Морис България, IQOS ILUMA e "още една възможност за пълнолетните пушачи в страната да оставят цигарите в миналото".

Това е и глобалната мисия, която Филип Морис Интернешънъл са си поставили. Компанията предлага бездимни алтернативи на 80 пазара по света и има за цел потребителите на IQOS да достигнат 40 милиона до 2025 г.

Към момента ползващите системата за нагряване на тютюн са 27 милиона, от които - по данни на компанията - 19 милиона са преминали изцяло на IQOS.

---

* Тези 9 вещества се образуват и в дима от цигара, и СЗО препоръчва те да бъдат намалени. Това не е равнозначно на 95% намаление на риска, посочват от Филип Морис България. IQOS ILUMA не е без риск, при употребата му се доставя никотин, който води до пристрастяване.

 

Най-четените