В началото на март месец тази година Telenor ще премине през ребрандинг и ще стане Yettel.
Това съобщават от компанията със слоган, който гласи "Довиждане, Telenor. Здравей, Yettel". Преименуването и ребрандингът влизат в сила от 1 март 2022 г.
"Днес започваме нова глава в историята на трите пазара в портфолиото на PPF Telecom Group, надграждайки солидната позиция, създадена от много успешния бранд Telenor", посочва Марек Слачик, изпълнителен директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа.
Той допълва, че амбицията им е да са още по-близо до техните клиенти, създавайки допълнителна стойност чрез новия бранд Yettel. Салчик определя Yettel като "модерен бранд", който ще бъде в крак с най-новите тенденции и ще отчита все по-нарастващата роля на технологиите в ежедневния живот.
От компанията подчертават още, че Yettel е ново име и нов бранд, но стратегическият фокус ще остане един и същ. Преходът към ребрандирнаето започва още от 27 януари, а целта е да е напълно завършен в края на март.
Официалното и пълно разкриване на бранда Yettel ще стане на 1 март.
Преходът от Telenor към Yettel ще засегне и Сърбия и Унгария, където телекомите на PPF Group оперират под марката Telenor. В България домейнът Yettel.bg вече е регистриран от страна на Telenor.