Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

"До следващия път": Дженифър Лопес прави крачка назад в кариерата си

Официално This is Me... Now е пълен провал Снимка: Getty Images
Официално This is Me... Now е пълен провал

Колапсът в последните проекти на латино звездата Дженифър Лопес достигна своя апогей.

Изпълнителката обяви, че отменя планираното си лятно турне This is Me... Live, което трябваше да стартира през юни.

Представители на Лопес заявяват пред медиите, че анулирането на обиколката ѝ в САЩ и Канада се дължи на желанието на певицата да прекара повече време със семейството и близките си приятели.

Новината беше съпроводена с директно обръщение на Джей Ло към феновете ѝ.

"Сърцето ме боли и съм съкрушена, защото ви разочаровах. Моля, знайте, че не бих направила това, ако не чувствах, че е напълно необходимо. Обещавам да ви се реванширам и да бъдем отново заедно. Много ви обичам. До следващия път", казва Лопес.

Канселирането на турнето ѝ идва месеци, след като проверка на Variety показа, че концертите на Лопес не се радват на силен интерес.

Първоначално латино дивата обяви, че ще свие обиколката си в САЩ, изваждайки някои от градовете от предварителната програма. Но изглежда, че тактиката не се е отразила върху продажбата на билети.

Успоредно с крехкия интерес към This is Me... Live, останалите два проекта на Джей Ло - албумът ѝ и полубиографичният филм This is Me... Now се сринаха главоломно.

Албумът влезе в класацията Billboard Top 200 под номер 38, а седмици по-късно напълно изпадна от подреждането. Филмът ѝ в Amazon Prime Video също пропадна, а в реализирането му Лопес бе инвестирала 20 милиона долара собствени средства.

В последно време изпълнителката минава и през грандиозна имиджова криза, след като хората в TikTok я нападнаха, понеже продължава да се идентифицира с нюйоркския квартал Бронкс, където е израснала.

Потребители на социалните мрежи пародираха интервю на Джей Ло пред Vogue, където я питат какво си е поръчвала във веригите Bottega, а тя дава най-базовия възможен отговор: сандвич с шунка, портокалово питие и чипс.

Поредицата от комерсиални злополуки говори, че кариерата на Дженифър Лопес е в сериозна беда.

Изпълнителката е посветила десетилетия, за да изгради империя около имиджа си онлайн, а слабата продажба на последните ѝ проекти за мнозина представлява огромно предизвикателство за нейната марка.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените