Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

SEO конференция ще учи уеб бранша

Огнян Младенов по време на SEO обучение Снимка: личен архив
Огнян Младенов по време на SEO обучение

SEO конференция ще се състои на 27 май 2011 г. от 9 до 18 часа, съобщиха организаторите от SEOM.bg. Специализираната конференция за SEO, SEM, социални мрежи, интернет маркетинг и реклама ще се проведе в Интер Експо Център София.

Форумът е предназначен за програмисти, уебдизайнери, рекламисти, мениджъри и специалисти в компании, занимаващи се с подобряване на присъствието и видимостта на сайтовете в интернет.

Основната цел на събитието е изучаването на актуалните тенденции в SEO и получаване на практически знания и решения за по-доброто позициониране на сайтове в основните търсачки.

Конференцията включва два потока с 15 лекции по 40 минути и кръгла маса с дискусия за оптимизацията и маркетинга за търсачки. Този формат дава възможност по време на всяка лекция както да бъде представена подробно темата, така и да се дадат отговори на всички въпроси на присъстващите. Кръглата маса в края помага за обобщаване на информацията и позволява задаването на още въпроси към всеки от лекторите.

Програмата на SEO конференция 2011 е съставена така, че да даде на посетителите възможност не само да се запознаят с актуалните тенденции в SEO и SЕМ, но и да получат изчерпателни отговори на интересуващите ги въпроси, изтъкнаха организаторите.

Имената на лекторите са познати в бранша и всеки от тях е сред най-добрите експерти в областта си. Това са хора, заемащи практически, а не управленски длъжности в компаниите за които работят, подчертаха още те.

„SEO (Search Engine Optimisation) е много важна, защото носи таргетиран трафик, т.е. купувачи, обясни за Webcafe.bg Огнян Младенов от SEOM.bg.

„Като цяло SEO или оптимизацията за търсачки е доказано най-ефективният онлайн маркетингов инструмент. В сравнение с трафика от социалните мрежи, рекламите и e-mail маркетинга, трафикът от търсачки дава най-добра конверсия на най-ниска цена или иначе казано - най-добра възвращаемост на инвестициите (ROI)", разясни той.

Не стават ли обаче по този начин зависими от Google и неговите алгоритми цели сайтове, бизнесът и съдържанието им? Огнян Младенов не смята така.

„Нормалното SEO помага на сайтовете да стават по-добри. По определение SEO e набор от методи, които улесняват търсачката да намери, индексира, категоризира и класира (позиционира) съдържание. В този смисъл SEO помага на търсачките да намират и индексират по-добре вече наличното съдържание, както и това, което се създава за в бъдеще", каза той.

„Алгоритмите на търсачките се променят постоянно, но като цяло базата и начинът на оценка на сайтовете остават сравнително стабилни откакто се е появил Google. Тоест не става дума за някаква зависимост, а за общи правила и препоръки за сайтовете, които да им помогнат да стигнат до по-голяма аудитория", поясни експертът.

Българският уеб е добре в това отношение, смята той. „В България има много добри SEO специалисти, като голяма част от тях са на световно ниво. Почти всички големи български сайтове, а все по-често и тези на малкия и средния бизнес използват под една или друга форма SEO услуги, независимо дали като консултации със SEO специалисти или in house", каза Младенов.

Той призова още заинтересуваните специалисти да дойдат на конференцията и да чуят най-добрите SEO експерти на България, които освен важните съвременни техники за оптимизация, ще разкрият и своите виждания за бъдещето на търсенето.

 

Най-четените