Проектът "Сбъдни Коледа" на българските екипи на Coca-Cola и Rakuten Viber беше отличен на десетото юбилейно издание на Effective Mobile Marketing Awards.
Престижните награди се връчват за дигитални кампании и технологични решения, които осигуряват стабилна бизнес стратегия, демонстрират ефективно прилагане на иновации и показват изключителни резултати.
Най-добрите проекти за миналата година в сферата на мобилните маркетингови комуникации бяха отличени на тържествена церемония в Лондон.
Coca-Cola и Viber спечелиха приза в категорията "Най-ефективна кампания с потребителско съдържание" за проекта си.
Мобилната активация получи високата оценка на експертното жури заради иновативния подход съдържанието на кампанията да се генерира само от потребители, които да споделят свои видеа в социалните мрежи.
Благодарение на специални AR филтри във Viber чат бота на Coca-Cola потребителите имаха възможност да персонализират своите послания - добри дела и сбъднати желания, да ги заснемат и да ги споделят със свои близки и приятели. Така за по-малко от месец коледната видео магия реализира десетки хиляди гледания в социалните мрежи.
Effective Mobile Marketing Awards се фокусират върху мобилните кампании и отбелязват напредъка на компаниите и брандовете в широк дигитален спектър.
В юбилейното издание на наградите участваха над 160 проекта от целия свят, които се състезаваха за призовете в 21 категории, сред които "Най-ефективна инфлуенсърска кампания", "Най-ефективна кампания с потребителско съдържание", "Най-ефективна В2В кампания", "Най-иновативни AI решения", "Най-ефективна технологична платформа" и др. Сред отличените тази година са кампании на Virgin Holidays, Superdrug и футболен клуб "Ливърпул", който спечели и голямата награда на форума.