Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

H&M разкри първите три визии от колаборацията с KENZO

Ярки животински мотиви и много цвят
Визиите са заснети с участието на различни артисти, млади творци и талантливи дейци, всеки от които е посланик на KENZO х H&M. Снимка: HM
Визиите са заснети с участието на различни артисти, млади творци и талантливи дейци, всеки от които е посланик на KENZO х H&M.
Колекцията ще бъде на разположение в над 250 избрани магазини на марката в цял свят, както и онлайн на hm.com, от 3 ноември. Снимка: HM
Колекцията ще бъде на разположение в над 250 избрани магазини на марката в цял свят, както и онлайн на hm.com, от 3 ноември.
След назначаването на новите творческите директори Карол Лим и Умберто Леон през 2011-та година, KENZO създадоха забележителни модни колекции, които се отличават с дръзки цветове и ярки принтове Снимка: H&M
След назначаването на новите творческите директори Карол Лим и Умберто Леон през 2011-та година, KENZO създадоха забележителни модни колекции, които се отличават с дръзки цветове и ярки принтове

H&M разкри първите три визии от колекцията KENZO х H&M - най-новата колаборация на шведската марка.

На тях виждаме ярки животински мотиви и много цвят- нещо характерно за колекциите на KENZO.

Визиите са заснети с участието на различни артисти, млади творци и талантливи дейци, всеки от които е посланик на KENZO х H&M.

Колекцията ще бъде на разположение в над 250 избрани магазини на марката в цял свят, както и онлайн на hm.com, от 3 ноември.

Впоследните години H&M отбеляза множество колаборации с водещи световни модни къщи и дизайнери като Isabel Marant, Alexander Wang, Matthew Williamson, Marni, Karl Lagerfeld и Balmain.

След назначаването на новите творческите директори Карол Лим и Умберто Леон през 2011-та година, KENZO създадоха забележителни модни колекции, които се отличават с дръзки цветове и ярки принтове.

Двамата дизайнери работят заедно от 15 години. В KENZO те внесоха по младежки енергията на улицата, която, смесена с глобалните тенденции и местните традиции, вече се превърна в неизменна част от артистичното портфолио на марката.

Най-четените