Porsche планира интересна моторна гама за новия си кросоувър, в която ще присъстват бензинови и дизелови мотори, както и хибридна версия. Сравнително ниската мощност на двигателите, както и по-скромния им работен обем - поне на базовите версии - ще е една от причините и за по-ниската цена на Macan, или поне така се надяват феновете на марката. Все пак, идеята е, че Macan да е позициониран под Cayenne и е да е по-евтин от популярния SUV.
Предполага се, че базовата версия на Macan ще е оборудвана с 2-литров бензинов 4-цилиндров двигател с мощност 220 конски сили. Агрегатът обаче ще осигурява впечатляваща динамика на возилото - 230 км/ч максимална скорост и ускорение от 0 до 100 км/ч за 7,5 секунди.
За тези, които предпочитат по-сериозната бензинова мощ е версията Macan S - тя ще се задвижва от атмосферен 3,6-литров V6 двигател с мощност 295 конски сили. Според други източници, най-мощната бензинова версия на Macan ще носи името Turbo (напълно в традициите на Porsche) и ще е оборудвана с 3,6-литров бензинов двигател с два турбокомпресора - мощността се очаква да е около 370 конски сили, а максималният въртящ момент - 542 Nm.
Подобно е разпределението на силите и при дизеловите мотори - Macan ще излезе на пазара с два двигателя - 2-литров TDI с 190 конски сили и 3-литров V6 с 250 конски сили. Другото предположение е за същия мотор, идващ от Audi, но с по-висока мощност - 309 конски сили.
За по-късен етап е предвидена и хибридна версия на Macan - тя ще се задвижва от вече споменатия 2-литров 4-цилиндров бензинов мотор с турбо с мощност 208 конски сили, който ще работи заедно с електромотор с 54 конски сили.
Почти е сигурно, че за база за Macan ще се използва платформата MLB, а автомобилът ще е оборудван с уникален електромеханичен сервоусилвател на волана, дело на Porsche, а специалистите на компанията вече са гарантирали, че настройките на окачването и изборът на пружини ще осигури предимство на модела в сравнение с преките му конкуренти. Същото би трябвало да се очаква и от системата за задвижване на четирите колела на Macan с векторно насочване и прехвърляне на мощността, което ще осигури по-лесно управление и по-добра стабилност в завоите.