Свикнали сме да смятаме, че смартфоните само ни разсейват от работата.
Опитваме се да ги държим надалеч от нас по време на работния ден и жадно посягаме към тях в почивките, за да наваксаме изпуснатото. Схващането, че телефонът само може да навреди на работния процес обаче е дълбоко погрешно.
Имаме ли приложения, с които плащаме безконтактно, слушаме неограничено музика, гледаме клипове и цели филми. Време е да се обърнем и към приложенията, които ще ни помогнат да организираме работата си ефикасно.
Ето и няколко от най-удобните и приятни за използване през смартфон апове:
24me
Приложението има две неоспорими предимства - мултифункционално е и има страхотен дизайн на интерфейса. Базовата му версия е безплатна, а премиум версията струва 5,99 долара на месец, които си заслужават заради разширените функции.
24me обединява в себе си календар със задачите, напомняния за обаждания, важни дати, пазаруване, събития.
Потребителите могат да си водят бележки и да въвеждат ангажименти както писмено, така и с гласови команди, ако са в движение. Календарът на апа има няколко изгледа - разширен изглед, в който всяка задача е с различен цвят, или разграфен по часове в конкретния ден.
По този начин човек много лесно се ориентира кога какво има да свърши, за да отметне задачите и срещите си.
Evernote
Ако сте от хората, които непрекъснато търсят къде да си запишат някоя важна задача, уговорка или хрумване, това приложение е за вас.
За разлика от базовите вградени приложения за бележки в Android и iOS, в Evernote опциите за персонализация на записките и за подреждането им са далеч по-добри. Бележките се подреждат по дата на въвеждане, но и по приоритет или пък краен срок.
Общата платформа на Webcafe.bg и Money.bg за кариерни съвети, която свързва талантите с бизнеса.
Заедно с това потребителят насрочва и напомняния, ако са му необходимо, добавя снимки, звукови уточнения, PDF файлове или скици. Така при отварянето на конкретна задача веднага пред очите изниква каква точно е тя, с какво е свързана, каква работа има по нея и докога трябва да бъде свършена.
Приложението се синхронизира без проблем с компютър или таблет, независимо от операционната система.
Базовата версия на Evernote е безплатна, персонализираната е 14,99 долара на месец.
Trello
Любимецът на доста технологични екипи и на хора, които работят в големи колективи.
Докато повечето апове са за лична употреба, в Trello могат да се свързват цели екипи специалисти, които през приложението да си разпределят ангажименти и срещи. Всеки потребител си има собствен цветови "код", за да си личи кой и колко души работят по даден случай.
Цялата комуникация преминава през така наречения "борд", който можем да оприличим на бяла дъска, запълнена с листчета и бележки. Trello се използва от компании като Google, Zoom и Visa, което говори достатъчно за приложението.
Апът е и достоен заместник на чат платформи като Slack, защото с него по-трудно могат да бъдат пропуснати нотификации. За по-малки екипи приложението е безплатно, а оттам нататък плановете варират от 5 до 17,50 долара.
Franz
Това приложение е изключително подходящо за професии, които водят интензивна комуникация в поне няколко чат платформи.
Franz е насреща като събира тези канали в едно, подрежда входящата информация и я предоставя без смесване на различните чатове. Апът поддържа работа с над 70 платформи и може да се синхронизира и с десктоп компютър независимо от операционната му система.
Той освен това позволява приоритизиране на определени потребители и канали на комуникация за сметка на други. Така по-важните съобщения не остават извън полезрението, а оттам нататък може да се създаде и отделна задача според случая.
Приложението е безплатно с до седем канала на комуникация и с неограничен брой платформи срещу 5,99 долара на месец.
---
"Твоето БЪДЕЩЕ" се реализира в партньорство с ProCredit Bank, Cargotec, Experian, Cetin, LIDL, Първа инвестиционна банка, UNIQA Software Service, Flutter, Kaufland, Credissimo, Entain.