Напъна се PR отделът на столичните социалисти, та отсрами цялата партия. Разходете се из София и вижте завоалирания билборд с техния кандидат-кмет. Брилянтен замисъл - непредубеденият зрител може да вземе човека за оня, дето вдигаше самолета или търсеше Митко. Тази мистерия, разбира се, е търсен ефект.
Ако Фройд е прав, рекламата се цели на друго ниво - палав поглед зад секретарски очила на винено-червен фон и леко придихание, характерено за обложки на продукти, които не се промотират толкова свободно по улиците.
И още, билбордовете акцентират върху титлата професор, макар че на фона на световноизвестните Божидар Димитров и Юлиан Вучков, трудно може да се сети човек за трети.
Ако не сте прочели в крайна сметка и още се чудите, това е Мишо, ама не Миков.
БСП бърза за избори. И то много, щом си позволява да изпревари предизборната кампания - тя започва официално един месец преди вота, а той е на 25 октомври. Явно червените смятат, че като сложат само физиономията и името на социолога, това ще заличи нарушението и ще им донесе успех.
Само че проф. Мирчев все още е толкова непопулярен, че някой може да го обърка с д-р Енчев.
Какво всъщност иска да ни каже този билборд? Благодарим ви, професор Мирчев, за въпроса. Прекалено красив, за да работи? Надали е това. Прекалено игрив, за да бъде социолог, а не кмет?
Главоблъсканица, защото не е само пластичният хирург. Дали всъщност червените не са копирали самопромотирането на Яне Янев, Николай Бареков и Волен Сидеров по магистралите?
Очакваме някой от тях да реагира. Надали ЦИК ще възрази, след като сме виждали как затваря очи при далеч по-скандални нарушения, например Костинбродската афера в деня за размисъл на ония пламенни избори, които докараха на власт Пламен Орешарски. А специално в София на БСП ще им е доста трудно. Един билборд пролет не прави.
Не знам какво мислите, но според мен Мирчев не става за кмет, ама изобщо! БСП пак залагат на куц кон, само за да отбият номера. Чудо ще е ако спечели 15%.