Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Най-сладката работа на света... буквално

Канадска компания плаща на доброволци, за да ядат бонбони и сладкиши Снимка: iStock
Канадска компания плаща на доброволци, за да ядат бонбони и сладкиши

Ако мечтата ви е да ядете бонбони и сладкиши срещу заплащане, Канада е вашето място и по-точно компанията Candy Funhouse.

Обява в LinkedIn обещава 78 хил. щатски долара годишно, работата е изцяло от дома и се състои в това да се дегустират творенията на фирмата - от дъвки, през бонбони и дъвчащи бонбони, до шоколади и шоколадови изделия.

Позицията носи гордото наименование "Директор на отдел сладкиши".

Канадската компания Candy Funhouse е изключително популярна в Северна Америка и предлага богат набор от лакомства, сред които попадат дори ретро близалки, бисквити с парченца желирани бонбони, солети с ягодова заливка, фъстъчено масло с вкус на канела и какво ли още не.

Сайтът на бранда е сякаш шоколадовата фабрика на Чарли е станала реалност.

Според обявата дегустаторът ще има задължението да ръководи срещите на борда на директорите, ще е главен отговорник за пускането на нови продукти на пазара и, както е посочено накрая, "ще прави всичко, което изглежда забавно".

Пред "Си Ен Ен" изпълнителният директор на Candy Funhouse - Джамал Хеджази - споделя, че вече има няколко хиляди кандидатури, като много от тях са оформени именно като златния билет, който дава достъп до фабриката за лакомства на Чарли от романа на Роалд Дал.

"Представете си най-добрите си спомени със сладкиши - ето това ще е ежедневната ви работа, казва Хеджази.

Candy Funhouse е основана от Хеджази и трима негови роднини, които започват начинанието си от магазин за понички и малък местен ресторант в Торонто. Братът на Джамал постепенно се научил да прави сладкиши, а с него и майка им - служител номер три в компанията за лакомства.

Фирмата не разчита на конвенционална реклама и вместо това се стреми да се популяризира предимно в социалните мрежи и то с някои от най-необичайните си продукти като желирани червеи с вкус на диня, кисели бонбони с вкус на боровинка и дъвки за правене на мегабалончета.

Само в Instagram брандът има 340 хил. последователи, сред които и сестрите Кардашиян-Дженър, докато в TikTok последователите вече надхвърлят три милиона.

Позицията за "директор на отдел сладкиши" пък е отворена за всеки на възраст над пет години, уточнява Хеджази, като при непълнолетните ще бъде искано съгласие от родителите. Той посочва още, че много родителите са изпратили обявите на своите деца под формата на забавни клипове и скечове с продуктите на компанията.

Това не е първият път, в който Candy Funhouse набира по необичаен начин дегустатори.

През 2021 г. на няколко пъти фирмата набира "дегустатори на бонбони", като плаща по 30 щатски долара на час на всеки, нает на позицията. Тези, които предпочитат да работят тази сладка работа почасово, могат да го правят от дома си срещу 26 щатски долара на час.

След опитването на бонбоните и сладките продукти, всеки от тези служители трябва подробно да опише вкуса и качеството на лакомствата. През изминалата година обаче изискването е било кандидатите да са над 18 години, макар и да не се е изисквал предишен опит на подобна длъжност. "Ние сме експерти в сладкишите, искаме и вие да станете такива", гласи още обявата.

A Candy Funhouse не са единствените, които плащат на служители, чиято единствена работа ще е да се наслаждават на вкусна храна и да я оценяват. Отново през 2021 г. мобилно приложение в САЩ на име Slice започва да набира доброволци, натоварени със задачата да ядат пица и да... гледат Netflix.

Любителите на пица получават малко по-скромните 1800 долара годишно, като абонаментът им за стрийминг платформата и пиците са безплатни.

Участниците трябва да консумират само и единствено пица със сирена и салам пеперони, докато гледат подбрани от Slice шоута. След това имат задачата да оценят цялостното преживяване, а после да обърнат и специално внимание на пицата - колко сочна е била, как са били разтопени сирената, имало ли е нужда от още сос или други продукти.

Желателно е доброволците дегустатори да не изяждат цялата пица наведнъж, за да проверят дали е апетитна за ядене и след затопляне в микровълнова печка.

"Търсим хора, които да се влюбят в пицата от първата хапка и да ни го споделят", заявяват собствениците на мобилното приложение.

И явно са ги намерили, защото Slice вече разполага с над 18 хиляди ревюта на пици от общо 50 доброволци.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените