Аделина Колева е част от екипа на Първа инвестиционна банка от 4 години. Тя посреща клиенти в централния офис на Fibank в София - в Sofia Tech Park.
Нейната работна позиция е Старши банков служител "Обслужване на клиенти", а ролята ѝ е да прави и поддържа чист и отворен път към сърцето на клиентите на Fibank.
Определя себе си като добър, общителен, усмихнат и всеотдаен човек. Все качества, които я правят отличничка в работата ѝ с клиенти.
В офиса в Sofia Tech Park придобива много професионален опит и научава нови неща, благодарение на казусите, с които се занимава ежедневно. И така - вече старши служител, натрупал опит, който продължава да научава още много нови неща всеки ден.
Още по време на следването си в университета, Аделина има възможност да напусне България.
Решава да остане в България, защото тук е семейството ѝ, близките и приятелите, но най-вече вижда в страната ни място за развитие, място с много перспектива и възможности. Смята, че има много сектори, в които има нужда от млади и талантливи хора, които могат да разгърнат потенциала и възможностите си.
Избрала е Fibank за професионалното си развитие, защото това е нейната детска мечта - да работи в банка. Вярва, че е постигнала много и продължава да се развива. Може би така пламна любовта ѝ към Fibank.
Аделина работи в екип с прекрасни, мили и добри хора, безкрайно отдадени в работата си. Учи се от техния професионален опит. Те са хора, изградили се с времето и работата си.
За ежедневното време, което прекарва с тях, и споделените моменти - някои забавни, други не толкова, ги нарича "задружно второ семейство". Карат я да се чувства значима, мотивират я и знае, че винаги може да разчита на тях.
"Моят офис е едно прекрасно място за работа и развитие. В него може да се научиш на много неща, с които не се сблъскваш всеки ден, и да си заобиколен от красота, уют и приятелство. Темповете на работа, динамиката в обстановката, клиентите, емоциите, казусите в ежедневието и натовареността са огромни. Благодарение на екипната работа, непрекъснато уча нови неща. Именно тук - в централата на Банката, е мястото, където може да се научиш на много и да минеш през шлифовката на професионализма", споделя Аделина.
Гордее се с това, което е постигнала във Fibank и решава да продължава да се развива именно в банката. Усилията ѝ не остават незабелязани - от началото на 2025-а година Аделина е назначена в Централно управление на ПИБ на позицията "Главен специалист наеми" в дирекция "Административна".
За нея балансът между работата и личен живот е важна концепция за поддържане на здравословното равновесие между времето и енергията, които отделяш на личния си живот, и времето и енергията, които отделяш на работата си.
Смята, че тайната за постигането му е в това "да можеш да обичаш и себе си, и работата си". Това е основното, което намира във Fibank и това е водещият фактор, който я мотивира да идва на работа с усмивка и с желание да бъде по-добра в работата си всеки следващ ден, месец, всяка нова година.
---
"Твоето БЪДЕЩЕ" се реализира в партньорство с Cetin, Първа инвестиционна банка, Kaufland, Yettel, Силвър Стар.