Гейминг индустрията през годините е блестяла с оригинални и находчиви идеи във видеоигри, превърнали се във вечни класики. Същата тази гейминг индустрия обаче е родила и някои от най-глупавите недомислици, появявали се в дигитален формат.
Независимо дали става въпрос за дразнещи дизайнерски решения, садистично трудни нива или друг зле реализиран елемент, това са препъникамъните, които могат да ви откажат и от най-страхотните игри.
Например геймърите, играли в края на 90-те, още си спомнят въвеждащата мисия от играта Driver, която е толкова трудна, че повечето играещи въобще не могат да я преминат и да започнат същинската сингълплейър кампания. Приклещени в подземен паркинг, задачата ви беше да извършите поредица от неособено ясни маневри и трикове с колата без никаква допълнителна помощ.
Туториълът би трябвало да бъде леко въведение към основните механики в дадена игра, но Driver ви съсипваше с това откриващо ниво - в което даже имаше известна ирония, защото играта никога не ставаше по-трудна, отколкото в самото си начало.
Ето още шест примера за подобни неща, които би ни се искало да отсъстват от игрите.