Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Новият експеримент на Netflix - домашни тренировки от треньорите на Nike

Новото партньорство между двете компании ще даде достъп до общо 30 часа фитнес съдържание Снимка: Netflix
Новото партньорство между двете компании ще даде достъп до общо 30 часа фитнес съдържание

За стрийминг гиганта Netflix 2022-а беше годината на сериозните промени.

След като отчете сериозен спад в потребителите за първото си тримесечие на фона на войната в Украйна и изтеглянето си от руския пазар, компанията задейства поредица от промени, които да я върнат на правия път на постоянно растящите печалби.

След известни рокади в ръководството, орязване на персонала и на различните облаги за служителите на компанията, бяха представени редица идеи, които да увеличат потребителите на стрийминг платформата, да намалят споделянето на пароли и да засилят печалбите.

Последният план, който Netflix задейства за подсилване на потока от потребители, е да се обърне към нова ниша - тази на домашните тренировки.

От 2023 г. платформата започва да предлага фитнес съдържание, изготвено от гиганта за спортни стоки Nike.

В последната седмица на декември новината за това ново партньорство беше представена като част от последните усилия на стриймъра да привлече абонати и да поддържа ангажираността на съществуващите си членове.

Краят на годината и началото на следващата е точно подходящото време за началото на подобна услуга, тъй като тогава много хора започват да дават новогодишните си обещания към себе си.

И да, не е изненада, едно от най-честите такива обещания е: "Ще започна да тренирам (повече)".

За тези хора, които си обещават повече движение и упражнения, Netflix ще предложи достъп до 90 клипа с тренировки - общо 30 часа с различни упражнения, изготвени от приложението Nike Training Club.

Това е фитнес апликацията на бранда и предлага видео тренировки, водени от треньорите на Nike.

Тренировките, повечето от които изискват нулево или минимално оборудване, са достъпни във всички абонаментни планове на Netflix и ще се предлагат на 10 езика.

Първата партида от 46 клипа беше пусната в Netflix още на 30 декември. Сред тях има различни типове тренировки - високоинтензивни, силови, йога, за начинаещи и други.

Първите пет "фитнес класа" включват:

"Kickstart Fitness with the Basics" (13 епизода): Този сегмент е подходящ за начинаещи. Тук програмата е за 4 седмици с по 4 тренировки на седмица, като се използва основно собствено тегло.

"Two Weeks to a Stronger Core" (7 епизода): Тренировки, фокусирани върху мускулите на стомаха, гърба и гърдите. Отново са подходящи за начинаещи и също се фокусират върху упражнения със собствено тегло, но също така в тренировките има и малко йога. Програмата е за 2 седмици с по 2 тренировки на седмица.

"Fall in Love with Vinyasa Yoga" (6 епизода): Ненатоварващи упражнения от виняса йогата, с които човек може да влезе в този тип тренировки. Програмата е за 2 седмици с по 2 тренировки на седмица.

HIT & Strength с Тара (14 епизода): Високоинтензивни тренировки със собствена тежест, с които човек да засили мускулатурата си. Програмата предвижда 3 седмици с по 4 тренировки на седмица, както и още една седмица с по 2 тренировки.

Feel-Good Fitness (6 епизода): Пълна програма за развиване на цялото тяло, в която са необходими дъмбели и ластици. Програмата е за две седмици с по три тренировки на седмица.

Извън това потребителите могат да намерят 10-минутни, 20-минутни и 30-минутни тренировки, както и специални упражнения за сваляне на килограми. 

Втората партида видеоклипове ще бъде пусната по-късно през 2023 г.

Партньорството с Nike изглежда е най-новият експеримент на Netflix за съдържание извън традиционните филми, сериали и риалити програми.

В последните години компанията се стреми да си изгради широко портфолио с разнообразно съдържание, което да поддържа потребителите ангажирани с услугата.

Тази сделка е изгодна и за Nike, като с помощта на Netflix компанията може да достигне до 223 млн. абонати по целия свят. До 2020 г. съдържанието на Nike Training Club беше достъпно само през платен абонамент от 14,99 долара за месец или 119,99 долара за година. След това обаче компанията реши да предлага тренировките в приложението безплатно.

Други технологични и стрийминг конкуренти на Netflix като Apple също увеличиха фокуса си върху фитнеса.

Оттам пуснаха приложението Fitness+, което предлага повече от 3000 ръководени от професионалисти тренировки. Приложението върви с интегрирани продукти на Apple за 9,99 долара на месец или 79,99 долара на година.

 

Най-четените