Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Хали Бери показва как се правят плочки на 58

Актрисата и модел винаги е представлявала стандарт за красота Снимка: Getty Images
Актрисата и модел винаги е представлявала стандарт за красота

Ако можем да кажем, че Холивуд задава стандарти за красота, то без съмнение актрисата Хали Бери е един от тях.

Дори на 58-годишна възраст тя изглежда в изключителна форма, сякаш времето изобщо не ѝ се е отразило, откакто я гледахме като момиче на Бонд в "Не умирай днес" от 2002 г. или пък в "Балът за чудовищата" от 2001 г., за който взима и "Оскар".

През целия си живот се е занимавала с различни спортове, като се започне още от ученическите си години, когато е започнала с гимнастика.

От тогава насам не е спирала, а основната ѝ философия винаги е била свързана с разнообразието.

е предизвикателство. Пример. Вдъхновение. В поредица от материали с примера на Керана и трима служители на различни компании ще ти докажем, че в работното ежедневие има място и за активен живот, спорт и здравословно хранене.

"Ако има нещо, което съм научила през годините, то е, че трябва постоянно да променям всичко", споделя актрисата за Men's Health. "В противен случай няма да има прогрес. Това е безкраен процес."

Идеята на Бери е да не позволява на тялото си да се адаптира към нещо конкретно. Ето защо постоянно го поставя пред нови предизвикателства с помощта на личния си треньор Питър Лий Томас.

Двамата често публикуват видеа в социалните мрежи с хаштаг #fitnessfriday, където представят различни тренировки. В тях актрисата видимо залага на интензивността и демонстрира варианти на високоинтензивни кръгови комплекси с тежести.

Последният е съставен от пет упражнения, които се изпълняват последователно на принципа 30 секунди работа - 30 секунди почивка за общо 10 кръга.

  • Клекове с дъмбели х 30 секунди
  • Гребане с дъмбели х 30 секунди
  • Раменни преси х 30 секунди
  • Ходене с дъмбели над главата х 30 секунди
  • Glute bridge (Глутеус мост) х 30 секунди на крак

Коремът обаче е нещото, което винаги е привличало погледи към Бери. Дори на 58 години и след две раждания тя продължава да има отлична преса.

"Израснах, занимавайки се с гимнастика, така че тренировките за корем винаги са имали важна място в програмите ми", споделя актрисата. "Само че след ражданията ми трябваше да работя повече от всякога, за да поддържам коремните си мускули плоски и стегнати."

Това е видимо във филма Bruissed от 2020 г. В него тя прави своя режисьорски дебют и играе главната роля на бивша състезателка по ММА, която решава да се завърне в професионалния спорт.

Първоначалният сценарий предвижда в главната роля да е 25-годишно бяло момиче, но Бери иска от продуцентите и сценаристите да променят историята така, че да пасне за нея - чернокожа жена в средна възраст. Смята, че по този начин ще изпрати по-силно послание към зрителите.

Самата подготовка е изключително сериозна, тъй като актрисата трябва да представи по напълно достоверен начин професионален ММА боец.

Това включва всеки ден по 4 часа да изпълнява специфични тренировки по бразилско джиу джитсу, муай тай и капоейра плюс 45-минутни силови сесии и още 15 минути работа само за корема.

"През годините съм правила наистина ужасно много коремни преси, но най-големите промени се случиха покрай бойните изкуства", казва актрисата.

В допълнение, вместо да прави упражнения със собствено тегло, треньорите ѝ добавят тежест към всяко упражнение - коремни преси с медицинска топка или дъмбел, повдигания на крака с тежести за глезените, както и hollow holds с дъмбел и тежест на глезените.

"Веднъж даже стовариха цяла кухненска мивка на корема ми", спомня си Бери. "Допълнителното съпротивление направи всичките ми, и без това тежки тренировки, още по-трудни и малко по малко развих по-дефинирани и здрави коремни мускули, отколкото някога съм имала."

След края на снимките на Bruised тя намалява темпото и преминава към по-силово ориентиран план.

Все пак продължава да акцентира на работата си върху корема и използва нещата, които научава тогава.

"А и все още тренирам бойни изкуства, когато мога", завършва тя. "Веднъж пробваш ли ги, после няма спиране."

---

Повече за Get in Shape 5 можеш да научиш в специалната платформа, където ще откриеш на едно място историите на нашите участници, съвети за фитнес и хранене. Проектът се осъществява с подкрепата на: Next Level Fitness Club, Asics, Novo Nordisk, Entain, Experian, Flutter International.

 

Най-четените